Leto - jeseň 2006: Príprava pozemku

Práce na dome začali čiastočným odstránením pôvodného objektu. Prednú časť sme nechalo ako stavebnú búdu, aj ako optickú bariéru a oplotenie od ulice. Keďže sa starý dom nachádzal na hranici pozemku, museli sme spraviť nový plot od suseda. Rozhodli sme sa pre gabióny, ktoré sa mi aj dnes veľmi páčia. Siete s okami 100x100 mm sme kupovali v predajni Compag v Bratislave, kameň je dolomit z lomu v Dechticiach. Neočakávané problémy sa objavili pri dokončovaní ďalších gabiónov - tento lom zavreli a iný nevyrába frakciu 125-250, ktorú sme potrebovali do našich košov (kamene by mali mať cca 1,5 násobok veľkosti oka). Bola to najväčšia dostupná frakcia, potom bol už iba kusový kameň. Po znovuotvorení lomu už ani v Dechticiach túto frakciu nevyrábajú. Keďže siete už mám nakúpené a časť ostatných gabiónov spravenú, je ťažké použiť inú frakciu alebo kameň.
Problém dnes (január 2014) ešte riešim, takže sledujte ďalšie blogy, ako to dopadne :-)

Čo by som robil inak:

Gabióny na takomto mieste, kde sú v konečnom dôsledku veľmi málo vidieť, sa mi dnes javí ako zbytočná investícia. Bol to taký pokus, na ktorom som sa učil. Táto časť nie je realizovaná veľmi kvalitne, pretože sa mi zdalo zbytočné dodržiavať predpísaný technologický postup :-), čo sa samozrejme časom prejavilo na rovnosti. Takže 100x opakovaná rada: dodržiavajte technologické postupy.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára