Projekt

Projekt domu vznikal v roku 2006. Nemal som s drevostavbami žiadne praktické skúsenosti, všetky veci som mal naštudované iba teoreticky. Mali sme jedno dieťa (dnes máme 4 :-D) takže projekt odráža naše vtedajšie plány, predstavy a potreby. Aj s odstupom času ho hodnotím ako zaujímavý, môj architektonický štýl sa nezmenil.

Čo by som robil inak:

Asi by som volil kompaktnejší tvar. Prízemná stavba a tvar do L boli manželkine požiadavky, ktoré hodnotím užívateľsky ako veľmi príjemné. Na druhej strane, nepriaznivý index tvaru a väčšia plocha obálky zvyšujú energetickú náročnosť stavby. Možno do budúcna (keď budú deti staršie) by som uvažoval o poschodovom dome kvôli súkromiu, pre rodinu s malými deťmi je však pôdorys vyhovujúci. Večnou otázkou (skôr filozofickou) je miera otvorenia kuchyne. Mne sa to takto páči, manželka by prijala kuchyňu viac oddelenú od obývacej časti.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára